metàfora visual del deliciós Wonderland of Catalonian Education |
Quins avantatges creus que aporta al centre l’elaboració del projecte de convivència?
A hores d’ara ningú dubta que l’escola ha de ser no només un espai de trobada de persones, sinó també un lloc i un mitjà perquè les persones que allí s’hi troben (educadors, alumnat, etc.) aprenguin a conviure en un clima tolerant i tan positiu i enriquidor per a tots com sigui possible. A l’escola també (i, de vegades, sobretot) el que cal ensenyar i aprendre és a conviure.
Això dóna sentit a l’elaboració i al seguiment d’un projecte de convivència (PdC) que, partint d’una acurada anàlisi del context convivencial i d’interrelacions de la comunitat educativa, respongui a les necessitats d’entesa de totes les parts que interactuen dins el centre i que, talment, tinguin una projecció més enllà del que es pròpiament la vida al centre, bo i consolidant en l’alumnat unes fermes bases per regir la seves pautes de conducte en altres àmbits (família, amics, barri, etc.) sempre en atenció als valors de la tolerància i la bona convivència.
DIOS.
VAYA PANTOMIMA por la que nos obligan a pasar!
PERÒ, Ja ESTÀ....
FET, ENVIAT, CURSET ACABAT i "PRUEBA SUPERADA"
I FINS A LA PROPERA!
I ÉS QUE AHIR, QUAN VAIG SENTIR AL FUTUR PRESIDENT DE LA REGIÓ DIR QUE ELS MESTRES I METGES CATALANS AL QUE S'HAN DE DEDICAR ÉS ESSENCIALMENT ALS SEUS ALUMNES I PACIENTS, I NO PERDRE HORES I HORES PRODUINT PAPERASSA BUROCRÀTICA ABSURDA I INÚTIL... MIRA... PER PRIMERA VEGADA, DES DEL 1993 VAIG ESTAR D'ACORD AMB UN CONVERGENT. VEJAM QUAN DURA EL MIRATGE!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada