dimarts, 10 d’agost del 2010

CENSURA (This is not America?... isn't it?)

Entrada del fotolog del 8/2/2008

Pervers! Absolutament Pervers!


Fa uns dies, vaig tenir un petit accés de nàsea rabiosa quan vaig veure que en tots els fotologs, just a sota de les fotos, s'ofereix al visitant la catàrtica opció de denunciar allò que està veient cas que ho consideri denunciable.

Pervers! Convertir-nos a tots, d'una manera tan senzilla, en censors!

Fa uns mesos, ja vaig tenir un problema a l'Space del Windows també relacionat amb la censura. Me'l van tancar (sentenciaven) per publicar imatges relacionades amb "nuesa". Mea Culpa! Certament, tenia un album amb reproduccions de quadres bruts bruts, entre ells, la Dansa de Matisse (un dels denunciats!).

No m'estenc més ni en l'anècdota ni en les reflexions òbives que se'n desprenen. Em limito a penjar aquí l'única fotografia que ara conté el vell album: una versió l'obra de Miró "Dona somniant amb l'evasió", adequadament censurada, seguint les passes del mestre Braghetone. Una brometa... amb un què seriós:

On coi anirem a parar?!?!?!?!?!?

(Ah! Tot això bé motivat pel tancament del fotolog d'AGUA EXTRAÑAMENT OXIGENADA, una pàgina, sí, certament, amb textos de vegades pujadets de to, però bona com poques. Doncs bé: ja l'han dinamitada!)

( i Ah bis!!!!! Si algú té curiositat per l'àlbum prohibit, que es passi pel Chamullero's Corner del meu facebook... i els més pervertits, que em perdonin per haver-hi inclòs també art abstracte ;-P)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada