dimecres, 11 d’agost del 2010

ESPREMUT


Li'n diuen art conceptual: l'obra d'art és la idea, el de menys és la seva ejecució.


Avui estic cansat, molt cansat, i és aquest cansament el que em porta a experimentar amb l'art conceptual (que sí, que sí!!!! que sense morro no hi ha modernitat, i menys encara postmodernitat!):

La meva idea era comprar una llimona, grossa i sucosa, tallar-la en dos i fer una foto de la meva mà sobre un fons neutre esprement mitja llimona i amb el suc regalimant-me canell avall. Però estic molt  tant   massa cansant com per baixar al super i comprar una llimona, buscar una bona llum i un enquadrament decent per fer la foto i, encara pitjor, retocar la imatge amb el fotoshop. Uffffffffffff!

Solució doncs: recurs patillero a l'art conceptual. La idea és aquesta, el títol "autoretrat cítric" i qui vulgui imaginar-se el resultat, que se l'imagini.

Volia deixar, com a imatge, un quadrat blanc, per a possibles projeccions mentals de la meva "obra". Però, com que no he trobat al google cap blanc que em fes el pes, m'he decantat per una altra opció, molt més conceptual encara.

I res més,

salut a tots

i via fora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada